weboldal, céges kommunikáció, honlap, seo, forgalom, weboldal készítés, weboldal, honlap, weblap, weboldal készítés ára, arculattervezés, céges arculat, webáruház, üzleti fotózás, webáruház készítés, webdizájn, webdizájner, webdesign, webdesigner, suitebuild, webdevelopment

18 előny versenytársaiddal szemben, ha van weboldalad

2020.08.04.

Ha van weboldalad, akkor van egy hatékony marketing eszközöd. Egy jól felépített és karbantartott honlap segíthet abban, hogy versenyelőnyre tegyél szert az iparágban, ahol vállalkozásod működik.

Weboldalad folyamatos fejlesztése számos előnnyel jár, többek között azáltal, hogy elősegíti potenciális ügyfelek elérését, az értékesítés növelését, márkád fejlesztését és minél színvonalasabb ügyfélszolgálat kialakítását.

Ennek ellenére, meglepő módon kisvállalkozások 35-40%-nak nincs egyáltalán weboldala.

Ha van weboldalad, előnyben vagy azokkal a versenytársaiddal szemben, akiknek nincs.

Az alábbiakban bemutatok 18 ilyen előnyt:

  1. Új ügyfelek könnyebben rád találnak

Meglévő ügyfeled egyszerűen ajánlhatnak ismerőseiknek, rokonaiknak a weboldalad elérhetőségének megadásával.

    1. Piaci terjeszkedés

Az Internet lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy áttörjék a földrajzi akadályokat, és a világ bármely pontjáról hozzáférhetővé váljanak egy potenciális ügyfél számára. Csupán csak internetkapcsolat szükséges hozzá…valamint egy jól felépített, felhasználóbarát weboldal. Termékek és szolgáltatások online értékesítése olcsóbb és könnyebb.

  1. Helyi / lokális elérhetőség bővítése

Ha van weboldalad bárki számára elérhető vagy a nap 24 órájában az év 364 napjában, hiszen minden információ elérhető a weboldaladon ezáltal potenciális ügyfeleid megalapozott döntést hozhatnak mielőtt igénybe veszik szolgáltatásaidat.

  1. Termékeid / szolgáltatásaid népszerűsítése és eladása

– A honlapodra feltehetsz képeket a termékeidről / szolgáltatásaidról azok részletes leírásával együtt.

– El tudod magyarázni milyen előnyökkel járhat, ha termékeidet választják.

– Meg tudod mutatni, hogyan segítheti a weboldaladra látogatókat a terméked és szolgáltatásod. Hogyan oldja meg a problémájukat.

  1.  Hagyományos / fizikai üzlet népszerűsítése

Ha fizikai terméket árulsz, weboldaladon keresztül népszerűsítheted az üzletedet.

  1. Javíthatod vállalkozásod eredményességét

Ha van weboldalad, növekszik vállalkozásod eredményessége, hiszen a weboldaladon minden információ megtalálható termékeidről, szolgáltatásaidról. Nem kell az ügyfeleknek elmagyaráznod, hiszen ez az információ a nap 24 órájában rendelkezésre áll a honlapodon.

  1. Hirdetési hatékonyságod növelése

Weboldalad elérhetőségét elhelyezheted mindenféle promóciós anyagon. Ezzel még több potenciális vásárlóhoz juthatsz el, akik weboldaladat meglátogatásával további információkat szerezhetnek termékedről / szolgáltatásodról ezzel elősegítve ezt, valós ügyféllé váljanak.

  1. Nyomtatási és terjesztési költségek megtakarítása

Nem szükséges papíralapú szórólapokat, brossúrákat készíttetned, hiszen weboldalad egyfajta online „prospektusként” vagy „katalógusként” működhet, ami bármikor módosítható vagy frissíthető. Ha a weboldalad mögött tartalomkezelő rendszer pl. WordPress működik, akkor ezeket a módosításokat, frissítéseket te is könnyedén és díjmentesen elvégezhetedno charge.

  1. Könnyű kezelhetőség

Egy megfelelően karbantartott honlap mindig naprakész és aktuális. Egyszerűen frissíhető, szerkeszthető, módosítható és törölhető a már nem releváns információ. Nem kell fizetned minden egyes apró módosítás miatt programozónak. Te is könnyedén változtathatod pl. az árlistádat, írhatsz blogot, vagy frissítheted termékedről / szolgáltatásodról szóló információt.

  1. 10. Ügyfelek „tanítása”

Ingyenese adhatsz tanácsokat termékeddel / szolgáltatásoddal kapcsolatban ezáltal erősítve az ügyfelek kötődését illetve szakértői státuszodat adott témában.

  1. Változik a vállalkozásod címe / elérhetősége

Ha elköltözteted a vállalkozásodat, ügyfeleid megtalálnak, hiszen a fő marketing eszközödön, a weboldaladon ez az információ könnyedén módosítható. Ha a weboldaladon a SEO – keresőoptimalizálás megfelelően van beállítva, akkor az új elérhetőségedhez közeli potenciális látogatóid is könnyedén megtalálnak.

  1. Nagyszerű eszköz, ha alkalmazottat keresel

Kirakhatod a weboldaladra az aktuálisan elérhető munkalehetőségeket. Az álláskeresők utánanézhetnek vállalkozásodnak és jelentkezhetnek online.

  1. Saját internetes profil

Webolalad domain neve (www.sajátcéged.hu)  erős online márkát teremthet.

  1. E-mail ügyfél adatbázis építése

Weboldalon keresztül, megfelelő e-mail küldő szoftver segítségével – Mailerlite, Mailchimp stb – adatbázist építhetsz ügyfeleid e-mail címeiből. Természetesen szigorúan szem előtt tartva az adatvédelmi irányelveket.  Az adatbázisodban szereplőknek rendszeresen küldhetsz hírleveleket új termékeidről, szolgáltatásaidról, akcióidról, megváltozott nyitvatartásról, vállalkozás új címéről stb.

  1. Kétoldalú kommunikáció kiépítése potenciális vásárlóiddal

A weboldalra látogatók könnyen és egyszerűen felvehetik veled a kapcsolatot, visszajelzéset adhatnak termékeidről vagy információt kérhetnek a termék elérhetőségéről.

  1. Olcsó piackutatási lehetőség

Online kérdőíveken keresztül piackutatást végezhetsz új termék bevezetése előtt.

  1. Szakértői státuszod építése

Szakértői státuszodat építheted, erősítheted blogbejegyzések, cikkek írásával adott témában. Ezzel taníthatod a weboldalad látogatóit és segítheded őket, hogy jobban megértsék a vállalkozásodat és ajánlataidat.  .

  1. Ügyfélkezelés színvonalának emelése

Bármilyen kérdést online nyomtatványokon / chaten keresztül azonnal meg tudsz válaszolni nappal vagy éjszaka.

 

Forrás:

 https://www.ecotonedigital.com/content-marketing/18-benefits-of-a-website-for-small-businesses/

https://www.linkedin.com/pulse/10-benefits-having-good-website-hardeep-grover

 

error: A weboldal tartalmát szerzői jog védi!