Akkor lesz sikeres a blogod, ha ismered az olvasóidat, és tudod, hogy kinek, kiknek írsz, és ők milyen problémákra keresik a megoldást. Ehhez mérten kell a tartalmaidat megtervezned – a szöveges és vizuális kontentet egyaránt –, méghozzá úgy, hogy a versenytársaidtól eltérő módon, érdekesen közelíted meg a témát.
Amit kiváltképp tarts szem előtt, hogy a blogod a céged hangja, a branded szöveges megtestesülése. Ehhez igazítsd a stílusodat, ami legyen egyedi, hiszen Doktor Szöszi óta tudjuk, hogy már egyetlen őszinte hang is kihallatszik a tömegből. Ne félj az erős, egyértelmű fogalmazásoktól, ahogy a:
Emellett persze az sem árt, ha kellően figyelemfelkeltőre sikerül a főcím, hiszen a Google keresések során ez fogja eladni magát a cikket.
Ne ess abba a hibába, hogy publikálás után elengeded az aktuális blogbejegyzés kezét. Posztold őket a social media platformokon, oszd meg esetleg a személyes profiljaidon is, vagy LinkedIn-en, de az sem baj, ha kiküldesz belőle egy kis ízelítőt hírlevélben.
A lényeg az, hogy miután lenyomtad a nagy piros gombot, ne hagyd magára a szöveget. Gondoskodj arról, hogy másokhoz is eljusson, utána már úgyis önmagát fogja generálni a forgalom, ha tényleg izgalmasra és értékesre sikeredett a szöveg.
Ezek tehát a legfontosabb hozzávalói egy sikeres üzleti blognak. Használd őket bátran, stratégiaszerűen és fűszerezd vele kedvedre a szövegeidet. Ne rettentsenek el a lehetséges buktatók, hiszen a blogoddal a céged szakértői státuszát is megalapozhatod.
A bejegyzés 1. részét itt találod!
A bejegyzés 2. részét itt találod!