weboldal, céges kommunikáció, honlap, seo, forgalom, weboldal készítés, weboldal, honlap, weblap, weboldal készítés ára, arculattervezés, céges arculat, webáruház, üzleti fotózás, webáruház készítés, webdizájn, webdizájner, webdesign, webdesigner

Hogyan írj blogot.. – 3. rész

2020.02.28.

..úgy, hogy rajtad kívül mások is elolvassák?

  1. A belbecs az érték: vagyis a tartalom minősége

Akkor lesz sikeres a blogod, ha ismered az olvasóidat, és tudod, hogy kinek, kiknek írsz, és ők milyen problémákra keresik a megoldást. Ehhez mérten kell a tartalmaidat megtervezned – a szöveges és vizuális kontentet egyaránt –, méghozzá úgy, hogy a versenytársaidtól eltérő módon, érdekesen közelíted meg a témát.

Amit kiváltképp tarts szem előtt, hogy a blogod a céged hangja, a branded szöveges megtestesülése. Ehhez igazítsd a stílusodat, ami legyen egyedi, hiszen Doktor Szöszi óta tudjuk, hogy már egyetlen őszinte hang is kihallatszik a tömegből. Ne félj az erős, egyértelmű fogalmazásoktól, ahogy a:

  • metaforáktól,
  • hasonlatoktól,
  • popkulturális utalásoktól,
  • érzelmektől,
  • a mondanivalótól,
  • és a kérlelhetetlen logikától sem.

Emellett persze az sem árt, ha kellően figyelemfelkeltőre sikerül a főcím, hiszen a Google keresések során ez fogja eladni magát a cikket.

  1. Terjesztés – sokan kihagyják, te ne feledkezz el róla

Ne ess abba a hibába, hogy publikálás után elengeded az aktuális blogbejegyzés kezét. Posztold őket a social media platformokon, oszd meg esetleg a személyes profiljaidon is, vagy LinkedIn-en, de az sem baj, ha kiküldesz belőle egy kis ízelítőt hírlevélben.

A lényeg az, hogy miután lenyomtad a nagy piros gombot, ne hagyd magára a szöveget. Gondoskodj arról, hogy másokhoz is eljusson, utána már úgyis önmagát fogja generálni a forgalom, ha tényleg izgalmasra és értékesre sikeredett a szöveg.

Ezek tehát a legfontosabb hozzávalói egy sikeres üzleti blognak. Használd őket bátran, stratégiaszerűen és fűszerezd vele kedvedre a szövegeidet. Ne rettentsenek el a lehetséges buktatók, hiszen a blogoddal a céged szakértői státuszát is megalapozhatod.

A bejegyzés 1. részét itt találod!

A bejegyzés 2. részét itt találod!

error: A weboldal tartalmát szerzői jog védi!