Online konzultációkat, tanácsadásokat tartasz? Automatizált, online időpontfoglalás segítségével sok terhet levehetsz a saját válladról 2021-ben is!

weboldal, weboldal készítés, logó, ssl, webdizájn, arculat, webáruház, webfejlesztés, honlapkészítés, arculattervezés, logótervezés, márkaépítés, seo, wordpress, egyedi honlap, üzleti fotózás
2021.02.05.

Összegyűjtöttem pár időpontfoglaló rendszert – fizetőst és ingyenest, ami segíti vállalkozásod online jelenlétét automatizált módon.

Ezen rendszereken keresztül akár potenciális ügyfeleid számára online is végezhető szolgáltatásaidat tudod értékesíteni és meglévő ügyfeleid számára könnyű és gyors lehetőséged adsz az időpontfoglalásra, elkerülve a fárasztó oda-vissza e-mailezgetéseket.

Aquityscheduling 

Megszűnt az ingyenes verzió, ami valljuk be nem sok mindenre volt jó, mivel weboldalba nem lehetett beépíteni.

Jelenleg három fizetős csomagból  lehet választani. Mind a három csomagnál van egy 7 napos ingyenes próbaidőszak, amikor díjmentesen kipróbálhatod a bővítmény. Csupán arra kell figyelned, hogy időben lemond, ha mégis úgy döntesz, hogy nem szeretnéd egyik fizetős verziót sem igénybe venni.

A fizetős csomagok  15-50 USD közötti havi előfizetési díjjal választhatóak, de ha az éves fizetést választod 10%-ot spórolhatsz a havi díjon. Ebben az esetben nincs más teendőd, mint évente egyszer kifizetni  a csomagodat.

Az összes fizetős csomag tudja:

  • Website-ba építhető időpontfoglalás (Wix, Drupal, Joomla, WordPress, Shopify)
  • Ha előzetesen kéred kifizetni a díjadat, akkor ennek fogadására is van lehetőség Paypalon, Stripe-on és Square-en keresztül.
  • Szinkronizálható: Outlook.com-al, Exchange-el, Office 365-el, iCloud-dal és Google Naptárral
  • Zoom, Join.me és GoToMeetng integráció online megbeszélésekhez
  • Számlázási és könyvelési integráció: QuickBooks, Freshbooks és Xero-val
  • E-mail küldési integráció: Mailchimppel
  • Zapier-en keresztül lehetőség van további több, mint 500 bővítménnyel integrálni
  • Kuponok és utalványok, kedvezményes csomagok (pl. 4-et fizet és az 5. ingyenes) beállításának lehetősége
  • Különféle workshopok, tréningek és csoportos események ajánlására is kiváló
  • Upsell funkció
  • Riportok
  • Google Analytics, Facebook Pixel
  • Korlátlan foglalási lehetőség egy naptárban
  • Csomagonként eltérő számú naptárak létrehozása, menedzselése, emlékeztető, megerősítés és visszakövető e-mailek beállítása
  • Angol, német, spanyol, francia, olasz és portugál nyelveken érhető el, és egyéb nyelvekre is lefordítható az Aquityscheduling Change Scheduling Wording Tool-jával.

Book4.us 

Két csomag érhető el: 2 900,- Ft + Áfa / hó (5 naptár) és 4 900,- Ft + Áfa /hó (10 naptár)

Két hetes ingyenes próbaidőszak is elérhető.

Jellemzők: 

  • Korlátlan szolgáltatás hozzáadása
  • Korlátan felhasználó hozzáadása, ha vállalkozásodban rajtad kívül mások is menedzselik a foglalásokat
  • Weboldalba és Facebook oldalba is lehet integrálni
  • Automatizált e-mail / SMS értesítők, emlékeztetők küldése
  • Egyedi dátumok, időpontok beállítására van lehetőség, különböző napi, havi nézetekben és ha ügyfeleid a világ különböző táján élnek, időzóna beállításra is van lehetőség
  • Egyedi dizájn és beállítások szolgáltatásonként: időtartam, leírások, képek, színek, pénznem és árak tekintetében
  • Vállalkozásodra szabhatod a dizájnt, saját logót tölthetsz fel, nyelvet beállíthatod
  • Különböző statisztikák érhetőek el, ügyfélriportok tölthetőek el
  • Google Naptárral is szinkronizálható
  • Mailchip integráció
  • Angol, magyar, német és szlovák nyelven elérhető

Booked

49 USD-be kerül, ami magában foglal hat havi támogatást is.  Ebben az árban élettartam alatti frissítések is benne foglaltatnak.

Online demo elérhető admin jogokkal, hogy még vásárlás előtt teljes mértékben le tudják az érdeklődők tesztelni.

Jellemzők: 

  • WordPress oldalba ágyazható
  • Különféle kiegészítők is vásárolhatóak hozzá: fizetés integrálása Woocommerce-al, Front-end Agent, időpont feltöltés Google-ba
  • Admin jóváhagyása szükséges az időpont kérések jóváhagyásához
  • Ez a bővítmény Loco Translate bővítménnyel fordítható különböző nyelvekre
  • Integráció apple, google calendarral. Outlookal
  • E-mail értesítések beállításának lehetősége: regisztrációk, lemondást, emlékeztető, megerősítés és jóváhagyás esetére
  • Szolgáltatásonként létrehozható naptárak
  • Nemcsak regisztrált felhasználók foglalhatnak, hanem vendégfelhasználók is
  • Egyedi regisztrációs felület létrehozásának lehetősége
  • Reszponszív
  • Egyedi felhasználók fiókok létrehozása
  • Ennek a bővítménynek a testreszabása már haladóbb webes tudást igényel, és mivel a bővítmény Supportja nem vállal ebben segítséget, ezért javaslom webfejlesztő igénybevételét

LatePoint

Az ára USD 79 egyszeri díjjal és  30 napos pénz-visszafizetési garanciával

  • Saját e-mailes regisztráción felül Facebook vagy Google profillal is be lehet jelentkezni
  • Napi szinten óráról-órára lebontva lehet beállítani az elérhető időpontokat, hétvégéket, szabadnapokat és ünnepnapokat
  • Sms és e-mail emlékeztető beállítása, ezekhez különböző üzenet sablonok létrehozása
  • Egyedi fiók minden regisztráló ügyfél számára, ahol láthatják/szerkeszthetik foglalásaikat
  • A foglaláshoz szükséges információk testreszabása
  • Ügyfelek és foglalások exportálása Excelbe
  • Többféle témában nyújtott online tanácsadás esetén kategorizálható témák, szolgáltatások
  • Kuponok, kedvezmények adásának lehetősége
  • Gyors és egyszerű letöltés és testreszabás a Beállítási varázsló segítségével
  • Időzóna beállítás
  • Loco Translate pluginnel van lehetőség különböző nyelvekre fordítani az időpontoglaló bővítményt

Egy ráadás ingyenes időpontfoglaló bővítmény:

Easy Appointments

Ahhoz képest, hogy ez egy ingyenes időpontfoglaló plugin nagyon rugalmasan testreszabható.  A fotós szolgáltatásomnál ez volt az egyetlen olyan bővítmény – fizetőseket is megnéztem, – ami tudta az elvárásaimat:

  • Több helyszínhez kellett időpontokat kapcsolnom, de csak eseti jelleggel.
  • Adott időponthoz egy hónapon belül x számú napon kellett beállítanom szabad időpontokat óránkénti foglalási lehetőségekkel.

Amit még ez a bővítmény tud:

  • Több ember is beállítható, több helyszínen, többféle szolgáltatással
  • E-mail értesítők
  • Reszponzív a naptár kinézete, tehát mobilon is jól mutat
  • Ami hátránya, hogy a beállított naptárt csak frontend részen lehet megtekinteni, valamiért az admin felületen nem jelenik meg. Ez azért meghosszabbítja a naptár kialakítását a böngészők, éles-admin oldal közötti folyamatos váltogatás miatt.

Fizetős kiegészítők vásárolhatóak, ha automatizált SMS / e-mail küldést szeretnél, vagy Paypal integrációt, vagy, ha Woocommerce webáruházadba szeretnéd bekötni.

Még nincs weboldalad, landing oldalad, ahová beépíthetnéd az időpontfoglalást? Vedd fel velem a kapcsolatot egyedi ajánlat céljából a mariann@designm.hu e-mail-címen keresztül!